onsdag 13 juli 2011

En ny kundservice

Godmorgon!
Vilken underbar kväll i Kristianstad, saknar till viss del, känns som jag fortfrande har min 1930-tals lägenhet kvar men tiden har gått och jag trivs ännu bättre i Malmö. Om jag bara kunde hitta min sekelskifteslya med balkong!!!!Hur lång tid ska/vill man behöva bo på samma ställe?

Idag har jag fått en ny typ av kundservice av Nordea. ...
När jag kom in satte mig lugnt ner och plötsligt kommer det bankchefen fram till mig och frågar vad jag har för ärende...Jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. hur skulle detta gå...men han ville bara visa god kundservice och vänlighet och sedan förstod jag att han frågade alla kunder. Vilket bra intiativ men jag kan tänka mig att man kan bli lite fundersam och man kanske inte vill berätta vad man ska göra i alla andras närvaro och alla andras öron lyssnar...Det finns alltid för och nackdelar med allt...

Idag ska det bli franska verb och fika. Jag har nu kikat i min kalender och helt plötsligt är man nästintill bokad varje helg tills början av oktober  men det är bara roligt. Malmöfestival, Tylösand,Kräftskiva,
Födelsedagar x 3 med familjen, Glasklart och Stockholm är inbokat!Härligt!!!Känns som man lever mer och mer för varje dag är jag lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019