måndag 11 juli 2011

Intensiv vecka

Imorrn bär det av till Kristianstad för att träffa en av mina änglar. Hon har världens finaste kolonilott och ett snyggt blått hus. Man vill bara stanna för evigt och aldrig lämna den gröna lotten...

Idag ska jag hämta min Sneaky Steve-skor, varför är det alltid så att när man inte har legitimation så ber någon om det, men har man det med så ber inte någon om det...
Jag hittade en spännande bok om rekrytering och om magkänslan, ska försöka göra en praktisk rekryteringsguide och jag tror att båda böckerna kan vara hjälpsamma. Allt i rekrytering handlar om en viss magkänsla och om det uppstår en personkemi mellan varandra.


Fast just nu bara längtar mitt sinne efter semestern, det kommer verkligen bli ett äventyr i Frankrike!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019